Sunday, December 11, 2011

Söndag utan ångest, skööönt! Har haft väldigt trevligt ikväll. Tröttnade rätt fort på att sitta hemma så tog en dusch och fixa till mig och åkte iväg till Jana vid 6 tiden. Martina, Sky och Jessica var där och firade hennes 20-års dag. Vi såg en film som var sjukt rolig med min favorit-skådespelare Ryan Gosling ♥ Hitta en sexigare kille alltså.

När filmen var slut åkte vi iväg till au pair mötet hemma hos Lccn Marcela. Hon bjöd på mat och fika, passade mig alldeles utmärkt, äter som en häst när jag är bakis. Vi hade även julklapps byte jag fick ett fint hårspänne med en ros på och ett halsband av Natahlie från Danmark och till henne hade jag köpt 2 dvd -filmer. Pratade med lite nya au pairer idag så det var kul!

Taggar för New York i helgen med Martina. I morgon ska jag möta svensken Jennie på ett köpcentrum på förmiddagen och dricka lite kaffe. På onsdag blir det till att ta ett test för att se vilken nivå min engelska ligger på så jag kan börja studera. Känns som att detta kan bli en bra vecka, ända problemet är att eftersom jag tappat bort minst 600 kr igår är jag rätt pank..





MUMS


1 comment:

Anonymous said...

Fick du lite julstämning nu då? Snart kommer snön ska du se. All vår snö har regnat bort i natt men det ska komma mer nu i veckan så jag har tron på en vit jul. Inteför att jag vill låta som en morsa, men; håll ordning på pengarna!!

Mamma