Monday, December 19, 2011

Kan inte fatta att tiden får så fort, när blev det december och hur i hela friden kan det vara jul i helgen? Trivs så otroligt bra med livet just nu att jag nästan är lite rädd för framtiden men ska fortsätta njuta av varje stund och leva i nuet!

Sov större delen av förmiddagen eftersom jag var så trött efter resan och skypade lite med mamma. Blev jobb mellan 14.30-21.30 och det har gått bra. Barnen var helt slut så de sov 2 timmar på eftermiddagen sedan fixade jag middag och efter de satt det klistrade framför tvn. Känns inte som att jag jobbat speciellt mycket men har iallafall tvättat lite.

I morgon ska jag träffa en tjej som heter Michaela och gå på bio i Reston Town Center. Träffade henne på au pairer mötet och vi pratade om att se Twilight filmen, Breaking Dawn. Jag har redan sett den men har absolut ingenting emot att se den igen.

Nu blir det till att sova, ska försöka vrida till dygenet. Sovit så konstigt de senaste veckorna är uppe på nätterna och sover på dagarna.

Dagens låt
Stadsvandringar med Dungen
Får mig att vilja spela på mitt trumset och ha ett band igen

Från familjen, saknar er ni är så goa
Tack för alla julklappar och adventskalendern!

Fick även julkort från Pelle med familj idag blev så glad.

Hoppas all släkt och vänner får en underbar jul

No comments: