Thursday, December 29, 2011

Igår efter att jag slutat jobba vid 18 så gick jag till frisören. Hon var väl missnöjd med att jag inte klippt mig tidigare för de var rätt slitet, förövrigt en trevlig frisör som värdmamman tipsat mig om. Medans en tjej tvätta mitt hår och gav mig hårbottenmassage så tog en annan hand om mina händer med skrubb, massage och handkräm. Rätt fint att bli lite ompysslad, kommer nog gå dit igen. Resultatet på håret blev bra, vill spara ut långt så hon klippte bara topparna.

Åkte iväg till skoaffären efter det, köpte nya läderkängor häromdagen men såg på klacken att de var trasiga efter bara 1 dag så åkte och lämna tillbaka skorna. Fick pengarna tillbaka så det var ju fint, jag ska faktiskt försöka spara pengarna nu istället.

Vid 20 tiden ringde jag Sky och frågade om hon ville hitta på något så hämta upp henne och så åkte vi till Tysons Corner för att se på bio. Filmen hette Young Adult och var rätt kul, behövde skratta lite kände jag. Fick presentkort på bio i julklapp av värdfamiljen så kunde använda det.

Började jobba 8 i morse och ska jobba till runt 18 ikväll. Är som vanligt trött, ingen morgon-människa precis. Två av barnen sover fortfarande så det är väl skönt, antar att jag måste väcka de för snart kommer städerskorna.

No comments: