Wednesday, December 7, 2011

Haft ännu en helt sjukt bra dag! Var trött i morse men det berodde på att jag kom hem så sent dagen innan. La mig och sov till kl 1 efter att jag jobbat på morgonen. Hade en väldigt skön eftermiddag med andra ord. Kastade mig in i duschen en vända innan jag åkte och hämta barnen på skolan vid halv 3.

Tjejen hade scouterna idag så åkte och hämta henne på en mataffär där de hade fått göra olika sallader. Kan lova att det inte var kul att köra bil idag, spöregn och dimmigt plus att mina rutor immade igen. Såg ingenting genom rutorna eller i backspeglarna så var ärligt rädd. Där kommen på en fyrfilig väg och har noll kontroll. Kom iallafall hem levande med tjejen, glad för det.

Slutade vid halv 7 och då åkte jag till Matina där hon och Denise väntade. Vi skulle till en vattenpips-bar i Sterling. Var riktigt kul, vi mötte upp en au pair som heter Lisa från tyskland och en tysk miltär som heter David. Kom hem alldeles nyss och klockan är snart 1, tiden går fort när man har roltigt har jag hört. Redan börjat få huvudvärk inte rökt så här mycket på 3 månader. Bra musik, mycket folk alltså helt perfekt!

Fått mitt körkort idag på posten, känns bra nu slipper jag släpa runt passet över allt. Dags att sova så man tar sig upp i morgon!

Denise, Hanna, Lisa


Xoxo

No comments: