Tuesday, December 6, 2011

Vilken bra dag det blev ändå. Vaknade upp mer död en levande så efter jag satt killen på bussen i morse gick jag och sov igen.  När jag vaknade var det vara att göra sig i ordning för att möta upp svensken Jennie på Tysons Corner. Riktigt trevlig tjej från Göteborg. Vi käkade en himelskt god soppa till lunch och shoppade lite.

Hann bara hem tio minuter innan jag åkte och hämta barnen på skolan. Har vart en väldigt lugn och skön eftermiddag. Hjälpt till med läxor, haft högläsning och gjort lite middag. Blev b-middag ostmakaroner och chicken nuggets. Mamman kom hem vid 20.00 och då åkte jag och hämta upp Denise. Vi skulle egentligen ha åkt till en vattenpips-bar i Sterling men vi åkte till Reston Town Center istället.

Vi tänkte mötas där men hon krockade idag med bilen full i barn (ingen kom till skada som tur var) så hennes värdmamma ville inte hon skulle köra ikväll. I reston träffa vi en av hennes militär vänner, Chris tror jag han heter. Vi gick till en bar och eftersom det är så oväntat varmt här satt vi ute. Träffa trevliga människor där och hade det fint till ungefär 12. När vi skulle till bilen igen upptäcka Chris att hans bil var borta. Så fick lov att kördea han till Chantilly så han kunde hämta upp den, han hade parkerat på fel ställe stackarn. Tog lång tid att hitta bilen så kom nyss hem och klockan är väl halv 2 snart så dags att sova antar jag.

natti

No comments: