Tuesday, December 20, 2011

Försov mig i morse, skulle ha träffat Michaela en au pair i från Österriket på Starbucks i Reston Town Center i morse vid 11. Hon smsa mig och sa att hon var sen och då vaknade jag. Skynde mig iväg och mötte upp henne på biografen vid 12. Vi såg Breaking Dawn, bara älskar den filmen.

Jobbade mellan 15-20.30 och det gick alldeles utmärkt. Slapp göra middag, mamman kom hem med grillad kyckling och potatismos. Något som förvånar mig är att amerikaner aldrig verkar äta sås till någonting, saknar faktiskt sås.

Beställde ett hotellrum i Dc för nyår, blev ett stort rum med två dubbelsängar så hoppas det blir bra. Martina beställde biljetter till nattklubben Fur också, biljetterna kostade runt 300kr styck. Nu är det bara att hoppas på en bra nyårsafton och att jag får igen lite pengar för hotellrummet. Inte så lätt att försöka planerna med folk man inte känner så bra men nu är det bokat i allafal.

Efter jobbet hämtade jag upp Denise sen åkte vi till en bensinstation och mötte upp Chris för att dricka kaffe. Tror jag nästan hällde i mig en liter kaffe så alldeles skakis nu, dricker inte kaffe så ofta. Börjar inte jobba förens 15.15 i morgon så ska försöka få lite gjort på förmiddgen. Ska åka och köpa de sista julklapparna samt slå in de och sen kanske åkte till universitete och göra engelskatestet.

Fortfarande inte lyckas vrida tillbaka dygnet, sitter sam vanligt uppe klockan är snart 1.. Dags att sova antar jag, lär knappast lyckas efter allt kaffe jag hällt i mig.

1 comment:

Anonymous said...

Som vanligt är det trevligt att läsa dina inlägg till frukost. Så du måste nog börja skriva dem lite tidigare på kvällarna ;-) Pengar för hotellrummet kan du nogg se dig i stjärnorna efter! det är bara vi svennar som vill "splitta notan" och dela lika på alllt. Men du kanske blir bjuden på annat i stället på nyår ;-) Ha det bäst!

Morsan