Friday, December 23, 2011

Hade mer än gärna vart med familjen i Sverige just nu och haft uppesittar kväll. Druckit julöl, spelat bingolotto, vunnit storvinsten, ätit knäckebröd med julskinka och senap.

Gårdagen blev faktiskt helt suverän. Jobbade från 12-16 men kändes inte precis som jobb. Satt och skypade med mammi lite. Värd-mamman var och åkte skridskor med tre av barnen och jag var hemma med lillkillen. Han hade tyvärr vaknat mitt i natten och haft superont i benen så de hade gett han stark medicin så blev ingen skola.Medicinen satt i hela dagen, såg hur han slocknade på golvet i vardagsrummet var nästan lite obehagligt.

När jag jobbat klart så duschade jag och åkte och mötte upp Josefin i Reston Town Center. Satt och fikade ett tag, länge sen vi sågs. Martina och Jana var tydligen också där så de kikade förbi en sväng. Vid 21 tiden åkte jag iväg till vattenpips-baren där jag mötte Lisa, David, Melanie, Phillipe och två nya tjejer, Celina och Nicky som också var au pairer genom cultural care. Hur trevliga som helst så vi bytte nummer. Vid halv 12 tiden så åkte vi för att äta på Mc Donalds och sen skjutsade jag hem de. Kom hem vid halv 2 tiden i natt så var skapligt trött i morse när jag skulle upp och jobba en timme.

Gick och la mig och sov igen och vaknade inte förens vid 14.. Känner mig väl lite kass som inte utnyttjar min lediga dag bättre men känner inte för att göra annat än att slöa just nu. I kväll blir det förhoppningsvis ut i Dc och gå på någon klubb.

Nya skorna jag köpte igår

1 comment:

elli said...

god jul finaste du! jag saknar dej jätte tusen mycket, hoppas du har det bra! <3