Friday, December 30, 2011

Igår lyckades jag somna vid kl 18.30 på kvällen efter jag slutat jobba och sov ända till kl 11 i morse. Har verkligen noll koll på mina sov-vanor. Började jobba vid 12 idag och det gick rätt bra båda föräldrarna var hemma och jobbade. slutade vid 16 och var ledig till kl 20. Där i mellan så hann jag börja packa och fixa för i morgon, gå till banken för att sätta in kontanter på mitt bankkort och sen hittade jag av en slump ett solarium. Har letat efter ett solarium och så hittade jag ett som ligger på 5 mins gå avståd. Gick in där och solade 10 min och det var verkligen dyrare än hemma i Sverige, betala 80 kr.

Fick för mig att ut och gå så gick en timme innan jag började jobba igen vid kl 20. Föräldrarna ska på en fest ikväll så ska jobba till 12 inatt. Barnen är helt hyper ingen aning om hur jag ska få de att somna, de ligger i sina sängar nu iallafall. Satt nyss med en vårdande inpackning i håret som jag köpte hos frisören, har målat naglarna och filat fötterna. Älskar att fixa mig innan det händer något speciellt. Peppap för nyår i Dc i morgon, ska åka och hämta upp tjejerna vid 15-16 tiden och sedan tar vi en taxi till metron ifrån Martina.

Önskar alla ett gott nytt år!

No comments: