Sunday, December 4, 2011

Vart trött och seg idag, inte konstigt med tänke på bristen på sömn . Vart allmänt depp också men blir alltid så när jag blir själv efter att ha vart runt så mycket folk. Vart en sån sjukt bra helg! Jobbade mellan 15-17.30 var rätt lugnt, satt mest och kolla på när dem spela Wii.

Efter det tog jag en låång skön dusch och sedan åkte jag till Martina. Hennes hus var jätte fint och värdföräldrarna var så gulliga. De bjöd på körsbärspaj och hade en sån söt liten unge. Vi lyckades beställa bussresan till New York den 17 december och i morgon ska vi boka hotel. Martina är så rolig att umgås med, vi tänker lika.

Känns som att december kommer att bli fullspäckad med en massa skoj. Denna vecka ska jag försöka spara lite pengar till New York resan och inte slösa så mycket. Ska ut med Denise någon dag och fika, ska försöka träffa en svensk tjej som heter Jennie också. På torsdag är jag bjuden på filmkväll hos Nathalie men jag vet inte om jag kan gå. Har ingen aning om schemat för denna vecka än, vet att jag börjar halv 8 i morgon. I helgen fyller Jana år så då blir det förhoppnings vis party i Dc, igen. Kanske så ska vi hyra hotelrum och festa där. Återstår till att se, skön man är så planerar nästa helg när det bara är söndag.

Natti natti

No comments: