Monday, October 17, 2011

Började 8 idag, tjejen var sjuk så jobbat hela dagen ända till kl 19. Hon hade magont, feber, utslag och hela baletten stackarn. Knappt vart utanför dörren förutom när jag fick lov att stressa iväg till skolan för att hämta upp de andra två på skolan för en av dem också mådde dåligt. Har hunnit tvätta mina kläder idag och börjat läsa twilight boken som jag köpte häromdagen iaf.

Nu på kvällen fick jag för mig att jag skulle testa min nya hårfärg som jag köpte i helgen. Vet inte om det är någon skillnad på färgen, köpte ett märke jag kände igen från Sweeeden. Men det var då så in i bombens vad jag blev snurrig av lukten. Vet inte om det var för jag låste in mig i den lilla badrummet och började kladda med färgen eller om det var någon annat. Tror jag fick en allergisk reaktion av färgen också, lyckades smeta in halva ansiktet i hårfärg.. Var helt röd i ansiktet och kände mig svimfärdig. Inte en sån avslappnade kväll som jag ville att det skulle vara. Är inte så van att färga på mig själv, men tror resultatet på håret blev okej, ville bara få bort utväxten.

Upp med tuppen i morgon igen, blir kanske hemma med tjejen igen ingen aning. Annars tänkte jag försöka mig på att hitta trafikskolan igen och se om jag kan göra ett test eller börja med körkortet på något vis. Borde väl ha lite mera panik, stress och ångest över att jag inte hittat något att studera än. Meeen här tar man det lugnt, en dag i taget, det löööser sig.

xoxo
Gossip Hanna

1 comment:

Anonymous said...

Bring it on!