Sunday, October 30, 2011

Mycket bra söndag. Sov länge i morse och sen segade jag framför datorn, men fick tillslut lite fart i benen. Packade ihop en picnick väska och åkte iväg till Anna där hon och Josefin väntade på mig. Sedan tog vi en promenad i skogen bort mot en sjö. Jätte fint väder, rätt kallt ute men det var sol och blå himmel. Alla hade tagit med sig picknick så vi hade lite knytfika. Det är skönt att göra något som inte kostar så mycket pengar, känner hur jag bara slösar bort allt.. När vi var tillbaka från våran skogsprommenad så åkte vi en sväng till Target för Anna behövde handla lite.

Nu sitter jag här hemma och har nyss tagit en dusch. Lyssnar på en sjukt skön spellista på Spotify som Cissi gjort till mig. Så snällt av henne och det är riktigt bra mysig musik. Hoppas för övrigt att Cissi och hennes pojkvän Simon har det så bra när dem åker på smester till London i morgon.

I morgon måste jag till banken för jag har lyckats spärra min internetbank för jag glömde bort mitt lösenord plus att jag fattar noll av sidan. Så får gå dit och se om dom kan hjälpa mig. Har även fått mitt statement från banken som jag måste ha för att fixa körkort här. Behöver dock även ha mitt social security number, som inte har kommit än. Så bara att vänta och se, hoppas det kommer snart så jag kan sätta lite fart.








Snön hade smällt bort idag och jag bara älskar hösten med alla vackra färger

2 comments:

Anonymous said...

Jättefina kort! :) /pooony

Hanna Andersson said...

Tack :)