Saturday, October 15, 2011

Vilken lång och bra dag det har varit! Gick upp halv 8 idag för att göra mig i ordning. Sen åkte jag och tjejen på fotbollsmatch. Vindigt och kallt ute i morse men det var rätt härligt ändå, solen kika fram och då blev det så mysigt ute! När matchen var slut åkte vi hem igen och då åt jag lite lunch och sen behövde jag inte jobba något mera. Hade lite tid att skypa med Johan och familjen.

Vid 1 tiden kom Anna och Josefin hit sen tog vi min bil och åkte till Sterling som inte ligger så värst långt bort. Först till Walmart, hitta massa bra saker jag letat efter. Hårfärg, måste fylla på det mörkbruna lite hoppas det går bra att färga själv utan hjälp. Sen hittade jag hårinpackning, rakhyvlar, dvd filmer (en scooby doo film till barnen) och den sista twilight boken! Måste läsa den på engelska innan sista filmen går på bio. Läst den på svenska förr men skadar inte att läsa den igen för den är såå bra. Efter det åkte vi på Toys r us för Josefin ville köpa ett gossedjur, tillslut hittade hon en katthund. Vi var lite oense om vilket djur det var haha.

När vi var klara där så åkte vi till Dulles Town Center och då var vi så hungriga. Så passande att de hade Cheescake Factory där. Mycket god mat, drack även en jordgubbs lemonad till maten som smaka ljuvligt. Man måste ju testa cheescake när man är där så jag och Josefin delade på en choklad mosse cheescake, Muuuums.  När vi ätit upp och krånglat klart med notan gick vi in i köpcentret som låg mittemot. Råkade shoppa lite till. På Victoria Secret brände jag mer än 500 kr,  oops. Snyggaste bhn och ett par matchande trosor hittade jag i alla fall!

Mycket bra dag helt slut, kom precis hem. Ledig i morgon och har inga färdiga planer med det löser sig!


 Walmart
 Feeetaste leksaksbilarna
 Katthunden
 Välutvecklat barnkök, stereo, ismaskin, kyl, ugn, sortering osv

 Dulles Town Center




 Det man inte äter upp får man alltid med hem

 Sista Twilight boken

No comments: