Tuesday, October 11, 2011

Vart en ganska lugn dag, vart så trött! Jobbade en timme på morgonen sen åkte jag hem till Anna och vi försökte plugga lite körkortsteori. Skulle ha träffat Josefin på förmiddagen men hon fick lov att jobba för det var något fel med vattenrören på skolan som hennes barn går på.

För att få körkort här måste göra två skrivtest, ett syntest och körprov. Så det är lika bra att försöka läsa in körkortsmanualen.. Inte speciellt kul eftersom jag för inte så länge sen fick mitt svenska körkort. Vi åkte även till Target för Anna skulle handla  lite till middagen. Passade på att köpa en kaffe på starbucks, men var inte alls något höjdare tycker jag. Lika bra att skippa kaffet och slippa gulare tänder.

Åkte och hämtade barnen på skolan efter det. Sen jobbade jag till runt 8 på kvällen. På kvällen tog mamman och jag barnen till en vårdcentral eller något liknande för dem skulle ta sprutor mot influensa. Det gick skapligt bra, de skötte sig och tog sprutorna, duktiga barn!

Skulle ha gått på bio ikväll men slutade så sent så kände att det var lika bra att stanna hemma. Ska försöka sova tidigt ikväll så jag är pigg i morgon.

Älskar den här bilden från balen
Sarah, Johan, Hanna
Miss you
(L)


No comments: