Sunday, October 2, 2011

Vaknade även denna morgon av sms på mobilen. Josefin ville ta med mig till Tysons Corner och shoppa. Inte skulle jag säga nej till lite shopping en trist grå söndag! Så hon kom och hämtade mig vid 12 tiden. Hann ge min värdmamma hennes födelsedags present innan, hon blev glad för en Mary Kay body lotion som jag köpt till henne. Vi käkade lunch på en restaurang, kommer tyvärr inte ihåg namnet. Jag åt i alla fall en god kycklingsallad med lite bacon i.

Stenhård shopping hela dagen, köpt två nya par skor. Ett par svarta converse och ett par jätte snygga "kängklackskor" love them. Sen köpte jag en snygg kofta som man knyter i midjan. En svart tunika med vitt mönster, fynda även en snygg brunmönstrad klänning för 14 kr, den hade kostat 200 kr innan. Så denna helg kan man ju säga att jag skaffat mig en ny garderob. Så nu är det dags att slå igen plånkan ett tag. Lär ju spara lite, så man kan ut och resa i landet! Jobbat lite nu på kvällen men det blev bara en timme så det var ju inte så farligt.

Kommit fram till att det var länge sen jag inte hade ångest inför vintern och hösten. Nu ser jag bara fram emot allt, ska bli så kul att få vara med om halloween, thanksgiving, julafton osv.. Sen kommer den vackra våren och då kanske familjen hälsar på. Så just nu känns allt så rätt och på väg och helt rätt håll. Tycker att det ska bli skönt med lite kallt väder man kan ha snyggare kläder på sig då!

Tänkte bara ge Mc Donalds här 5/5 toast! Man får en liten påse med hackade jordnötter om man köper en liten mjukglass med chokladsås som man kan ha som topping. Är det inte helt amazing? Så himla gott kan jag lova!

Dåliga bilder, men tänkte ge en bild av vad jag köpt!

Handväskan jag köpte igår


<3

Köpte igår

Koftan köpte jag förra helgen

Ny kofta


Fynd!

Köpte igår

Fina askar med minttabletter

1 comment:

Cissi said...

Snyggt Hanna! :D