Saturday, October 22, 2011

Var på fotbollsmatch i morse med två av pojkarna. Extra mycket spänning idag för dem spelade mot varandra! Var ovanligt höstkallt ute i morse tyckte jag, runt 10 grader. Slutade runt 12 när vi var hemma igen från matchen.

Hade bestämt med Anna, Josefin och Sky att vi skulle mötas vi mitt hus vid 12 för att sedan åka och hämta upp sista tjejen Jana. Efter det åkte vi till tågstationen som låg ungefär 20-30 min bort och därifrån åkte vi in till Washington Dc. Vi köpte dagskort att åka på som kostade runt 70 kr så det var väl ett helt ok pris.

Väl inne i Dc tog vi en rejäl runda och kollade in vita huset, World War II Memorial, Lincoln Memorial) på håll) och andra byggnader, statyer, slott, kyrkor osv.. Gick långt och jag fick skavsår på hälarna av mina nya converse men det var det värt. Vi avrunda med att äta på en spanskrestaurang. Testa lite paella som jag tyckte var god med hade önskat lite mera smak. Vi fattade efteråt att det var en tapasretaurang så vi fick väldigt lite mat! Innan vi tåg tåget tillbaka så sprang vi in på starbucks och köpte lite kaffe.

Mycket nöjd med denna dag, sett så vackra saker och vi hade turen att slippa regn. I morgon blir det kanske shopping med Jessika och Sky på Tysons Corner. Senare på kvällen blir det lccmöte så blir full rulle i morgon också.








































4 comments:

Anonymous said...

Hahaha så jävla söta bilder på dig! Börja as garva när du skutta i luften och när du har med fingrarna med i bilden på ett långt spettsig byggnad. Det får en att se och sakna din personlighet. Sprallig och glad! Hoppas du mår bra! Saknar dig sistahh /Saris

Hanna Andersson said...

Haha thanks ;D Ja jag tycker också dom bilderna är roliga! Saknar dig också Saris! Hoppas allt är bra med dig Kram

Christopher Eriksson said...

Åh vad jag saknar dig Hanna! <3

Hanna Andersson said...

Saknar dig med Christoffer! Hoppas det går bra för dig :D