Monday, October 3, 2011

Började jobba vid 12.45 idag. Tog med mig ena killen till hans terapi. Han tränar upp sig lite eftersom han sitter i rullstol. Sen var det raka vägen och hämta upp de andra 3 barnen för att åka till nästa stopp som var allergisprutor. En av killarna har allergier mot pollen och träd så han måste ta sprutor mot det. Var lite orolig för hur det skulle gå att ta med 4 barn dit men det gick bra. Dem var lugna och skötte sig, alltid pinsamt när det blir för mycket energi när man sitter i ett litet väntrum.

Värre blev det när vi äntligen kom hem, kan lova att alla barnen var riktigt busiga idag. Ingen ville lyssna på mig så fick lov att dra till med "inget wii-spelande" om dem inte skärpte sig. Blev lugnare när dem gjort sina läxor och ätit mellanmål, vi satte på en film och då höll jag nästan på att somna.

När jag slutade vid 18 tiden åkte jag till Target och köpte ett nytt täcke och sängkläder. Är så kallt här nere i mitt rum på nätterna. Har sovit med 6 filtar men de har fortfarande vart kallt. Börjar bli höst här nu, regnigt, molnigt och börjar bli kallt ute. Tydligen ovanligt att det är sånt här väder redan i oktober. Hittad en bok också, bra att träna på engelskan lite extra!

Börjar jobba tidigare än vanligt i morgon kl 7. Så borde göra mig i ordning och krypa ner i min nya renbäddade säng!
Gillar den här bilden som jag tog i New York City


2 comments:

Anonymous said...

Hej. Testar Ricard

Anonymous said...

testar jag med!/mamma