Saturday, October 29, 2011

Igår var barnen hemma så det blev en lång dag. Började kl 8, men runt 1 tiden åkte dem iväg med några kompisar för att se på bio, så blev ledig en liten en stund på dagen. Slutade kl 18 och då var det bara att göra sig i ordning för att gå ut och hitta på något skoj med Sky och Martina. Alla var rätt sugna på att hitta något ställe att dansa på. Det svåraste är att jag inte kan komma in på alla ställen eftersom jag inte är 21 år än.

Vi åkte först in till Towncenter och gick till en bar så dem kunde dricka lite öl. Servitriserna hade klätt ut sig, men tyckte det var liiite för mycket, hotpants och maglinne.  Sen kom vi på att det nog är mer drag om vi tar tåget mot Dc. Roligt att sitta på tåget och se allt folk som kommer på med olika halloween-kostymer. Såg några medelåldersmän i superman outfit, de såg lagomt obekväma ut .

Vi fick lov att byta tåg och på ett av dem var det så trångt att man nästan stod på varnadra. Martina stod brevid mig och jag såg hur en kille lutade sig och lukta på hennes hår. Hur skumt som helst, det roligasre var att Martina kände det och kollade på mig så både började skratta. På grund av vädret och det dåliga klädvalen gav vi kanska snabbt upp våran partyjakt. Slutade med att vi satt på tåget igen och åkte hem. Vi hade rätt trevligt ändå, roliga tejer att ugmgås med. Kom hem runt 1 på natten och hoppade i säng för jag frös så mycket.

Idag vaknade jag upp med huvudvärk och svullna halsmandlar så hoppas jag inte blir mer förkyld nu. Ska klä på mig mera kläder om jag ska ut något ikväll. Inte någon ritkigt koll på någonting idag men tror jag ska träffa Sky nu på dagen iaf. Dags att dra sig upp ur sängen och ta en dusch!

No comments: