Sunday, October 30, 2011

Oj vilken fullspäckad lördag, började med en välförtjänt sovmorgon. Klev upp runt 10 och hade en lugn skön morgon. Någon timme senare åkte jag och hämtade upp Sky, vi skulle kolla på vinterskor för igår snöade det nämligen. Vi kollade runt i lite skoaffärer men hittade ingen speciellt. Jag hittade en massa snygga klackskor men känns inte som riktigt rätt säsong..

Jag körde hem Sky runt 16 och efter det åkte jag till Target för att möta Josefin där. Handlade lite chips till filmkvällen hemma hos Nathalie. Josefin hade hittat namnet på en bra Chinareasturang som låg nära men vi hittade inte den. Vi hittade spontant en annan China restaurang när vi körde fel så vi åt en mycket god middag där. Var så kallt ute så vi började men en varm soppa sen åt jag en jätte mumsig scampigryta med en väldans massa gott i!

Insåg efter middagen att jag hade rätt brottom hem om jag skulle hinna fixa mig inför filmkvällen. Så skyndade hem och satte i löshåret och satte på mig men kostym. Åkte och hämta upp Josefin vid kl 20.00 sen tutade vi iväg till Nathalie. Där väntade Jana, Martina och Nathalie. Vi såg Finding Neverland som är en ganska sorlig men bra film. Så man var ganska seg efter den filmen, tyvärr så hittade någon en uno korlek så blev att antal rundor Uno. Det var trevlig men jag var rätt peppad på att göra något mer. Hade tur för Jana och Martina var också peppade på att göra något mera!

Körde hem Josefin och vi andra anlände till Reston Town Center lite efter midnatt. Hittade ett bra ställe där man inte behövde visa leg så det var bara att glida in på dansgolvet. Var hur kul som helst, synd bara det det tog slut så fort. Vi träffade två snälla killar där, så vi åkte hem till dem och lyssna på musik och bara prata. Det var skönt för det var inga raggningsförsök utan bara trevligt! En av killarna trodde först inte att jag hade en halloween kostym utan att alla i Sverige var klädda så.
???

Vid 4 på morgonen kände vi att det nog var dags att röra på sig. Skjutasade hem Martina och Jana, jag var hemma halv 5. Pigg som bara den så satt vid datorn ett tag sen gick jag och la mig. Vaknade upp vid 10 tiden och var hur pigg som helst men hade noll lust att gå upp så somnade igen och vaknade kl 13.

Nej nu är det dags att fräscha på sig !


Rätt coolt att se denna fejk kyrkogård på kvällen
 för då har den satt upp en grönlampa som lyser mot stenare, ser döläbbigt ut!


Så har trodde killen att alla svenskar var klädda dagligen
Min rödluvan kostym faktiskt


Alla hade med sig något till filmen!

No comments: