Monday, October 24, 2011

Jobbade min timme på morgonen som vanligt. Kände min trött och frusen i morse så jag kände att det var lägligt ta ett varmt skummbad. Efter det var jag ledig fram till 12.45 så tog det bara lugnt här hemma kändes behövligt efter den fullspäckade helgen. När killen kom hem med bussen var det raka vägen till Physical therapy. Han fick testa att gå på ett rullband i en special gåställning. Var häftigt att se, han är riktigt duktig när han väl anstränger sig!

När vi var klara med terapin så var det bara att skynda vidare för att hämta upp de andra barnen på deras skola. När jag hade alla samlade i bilen så tutade vi iväg till nästa stopp, allergi sprutor! Vart mycket körande fram och tillbaka idag. När vi väl kom hem var det som vanligt mellanmål, mediciner, läxor och lite skriktjafsochbråk, så inte en lugn stund. Kunde inte somna i natt förens runt 2, har för liten hjärna för alla mina tankar! Mamman kom i alla fall hem runt 18 och då fick jag sluta så gick ner på rummet och tog en litet tupplur tills det var middag.

Nu sitter jag här och är rätt pigg, har en del saker som jag borde köpa, t.ex nytt shampoo så funderar på att ta en tur och handla lite! Kanske får med mig Sky också så vi kan försöka hitta något att ha på Halloween hon har bjudit med mig på en Halloween fest. Ingen aning om hur, när och var men det är ju bra att ha något att ha på sig ifall att. Kan hända att jag ska gå trick or treat med barnen också!

Lite höstfeeling pics



No comments: